تصویر سنگ ترامیت میاندوآب
متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد

سنگ ترامیت میاندوآب

سنگ ترامیت میاندوآب که تراورتن میاندوآب نیز شناخته میشود، دارای زمینه روشن و یکدست سفید رنگ است که همین امر سبب شده تا نزد معماران و سازندگان ساختمان محبوب باشد. تراورتن میاندوآب مانند سایر سنگ تراورتندر نمای خارجی ساختمان استفاده می شود. همچنین می توان از آن به عنوان سنگ دیوار داخلی و راه پله نیز استفاده کرد. اما عمده کاربرد این سنگ در نمای بیرونیاست و لازم به ذکر است به دلیل وجود آهک و جذب آب بالا در این سنگ، بهتر است در مناطقی که بارندگی کم و دارای آب و هوای نا مرطوب است، استفاده شود.

کد کالا: 4780
تماس بگیرید
اشتراک گذاری

سنگ میاندوآب به دلیل دارا بودن خاصیت های سنگ های مرمریت از تخلخل پایین و نسبت آهکی بالا، به نام ترامیت (ترکیب تراورتن و مرمریت) شناخته میشود. به همین دلیل وزن آن نسبت به سایر تراورتن ها سنگین تر، چسبندگی کم تر و نرخ عایق صوتی و گرمایی پایین تری دارد.

معدن این سنگ در استان آذربایجان غربی، شهرستان میاندو آبواقع گردیده است.

ویژگی های سنگ تراورتن میاندوآب

  • این سنگ تراورتن در ابعاد 40 طولی برش و در اختیار قرار میگیرد.
  • رنگ یکدست و روشن از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می رود. همچنین نسبت به سایر تراورتن های هم رنگ از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.
  • همانطور که گفته شد بهتر است از این سنگ در مناطق آب و هوایی معتدل و کم بارندگی استفاده شود چرا که به دلیل و جود آهک و جذب آب بالا، لک شده و از مقاومت آن کاسته می شود.

نقاط قوت

✔️قیمت مناسب

✔️رنگ روشن و تقریبا یکدست

نقاط ضعف

❌جذب آب بالا

❌لکه پذیری بالا

❌وزن بیشتر نسبت به سایر تراورتن ها

سایر

ابعاد ۴۰ طولی
رنگ سفید
کاربرد دیوار, نما
نوع ساب براق