تصویر سنگ چینی الیگودرز
متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد

سنگ چینی الیگودرز

سنگ چینی الیگودرز یک سنگ با تم رنگی سفید همراه با رگه و خطوط خاکستری روشن و تیره است. سنگ الیگودرز به واسطه ساب براق و جنس کریستالی خود جز سنگهای چینی برتر ایران و دنیا محسوب میگردد. این سنگ اغلب به صورت تایل و اسلب در طرح های بوک مچ و فورمچ فراوری و عرضه می گردد. سنگ مرمریت الیگودرز به دلیل رنگ روشن و خطوط زیبایی که دارد در کف و دیوار ساختمان های لوکس، لابی هتل و تالار ها، کف و دیوار هال و پذیرایی سالن های مجلل استفاده می شود. معدن این سنگ در استان لرستان شهرستان الیگودرز واقع شده است

کد کالا: 4804
تماس بگیرید
اشتراک گذاری

ویژگی های سنگ چینی الیگودرز

  • سنگ الیگودرز در ابعاد ۴۰ طولی و تایل های ۴۰، ۵۰ و همچنین ابعاد درخواستی با ضخامت ۲ سانت کامل برش و در اختیار قرار خواهد گرفت.
  • این سنگ و به طور کلی سنگهای کریستالی چینی به دلیل ساب پذیری بالا و خاصیت براق بودن بالای سطحی، جلوه بسیار زیبایی به محیط میدهد.
  • این سنگ به دلیل داشتن رگه های طبیعی و متمایز، به صورت اسلبنیز کاربرد فراوانی داشته و در طرح های بوک مچ و فورمچ بر روی دیوار و کف ساختمان های مجلل و لوکس استفاده می شود.
  • استحکام، تراکم، مقاومت فشاری بالا و جذب آب ناچیز از دیگر ویژگی های این سنگ است.
  • از این سنگ همچنین برای سنگ راه پله نیز استفاده می شود.
  • یکی دیگر از کاربرد های ویژه این سنگ، استفاده از آن در صفحه کابینت آشپزخانه و کف و قاب دور آسانسور است.

اسلب سنگ چینی الیگودرز

همانطور که گفته شد سنگ چینی الیگودرز به صورت اسلب کاربرد های فراوانی دارد. اسلب این سنگ به دلیل رگه و طرح های خاصی که دارد زیبایی متمایزی ایجاد می کند. از اسلب آن می توان در صفحه کابینت آشپزخانه، کف سالن پذیرایی و لابی ساختمان ها و هتل ها استفاده کرد که جلوه بخش محیط شما خواهد شد.

سایر

ابعاد ۴۰ طولی
رنگ سفید
نوع ساب براق