تصویر سنگ گرانیت بروجرد
متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد

سنگ گرانیت بروجرد

گرانیت بروجرد زمینه رنگی خاکستری دارد که با نام گرانیت جوکار نیز شهرت دارد. قدرت جذب آب در این سنگ بالا بوده و به همین دلیل میتوان از آن در تمام فضاهای داخلی و خارجی استفاده کرد. از مهمترین ویژگی های این سنگ می توان به یکنواختی، مقاومت بالا و رنگ روشن آن اشاره کرد. معدن تولید کننده این سنگ در شهرستان بروجرد استان لرستان قرار دارد. فرآوری سنگ گرانیت بروجرد به روش های مختلفی انجام می شود که سنگ گرانیت جدولی، سنگ گرانیت کوبیک و سنگ گرانیت فلیم شده نمونه هایی از فراوری این سنگ می باشند که هرکدام از آنها برای موارد خاص خود مورد استفاده قرار می گیرند.

کد کالا: 4841
تماس بگیرید
اشتراک گذاری

این سنگ علاوه بر تامین نیازهای داخلی امروزه به کشورهای دیگری مانند ترکیه و عراق صادر می شود (صادرات سنگ). کیفیت تولید، اندازه، درجه بندی و ضخامت از جمله عواملی هستند که بر قیمت این سنگ اثر دارند.

سنگ ساختمانی گرانیت بروجرد به رنگ خاکستری روشن و تیره است و در ترکیب رنگی آن رنگ مشکی، سفید، و خاکستری دیده می شود. این سنگ دارای ساب براق بوده و ضخامت آن 2 میلی متر است. ابعاد این سنگ ساختمانی 40 در 40 است و در سایز 40 طولی عرضه می گردد. سنگ گرانیت بروجرد شباهت زیادی به گرانیت سفید و گرانیت مروارید سفید دارد و با توجه به قیمت مناسب آن  استقبال زیادی از آن می شود. این سنگ معمولا برای مواردی درکف (برای مثال به صورت سنگ کوبیکدر کف فضای بیرونی) و دیواربه کار برده می شود و جذابیت زیادی را در ساختمان شما ایجاد می کند.

 

 

نقاط قوت

✔️قیمت مناسب

✔️یکنواختی در سطح

✔️جذب آب ناچیز

نقاط ضعف

❌مقاومت فشاری کمتر نسبت به سایر گرانیت ها

سایر

ابعاد ۴۰ در ۴۰, ۴۰ طولی
رنگ خاکستری, سفید, مشکی
نوع ساب براق
کاربرد دیوار, کف
ضخامت ۲۰ میلیمتر