آبنما سنگی

آبنماها از محبوب ترین موارد برای دکوراسیون های بیرون از منزل هستند و در میان انواع آبنماها ، آبنماهای سنگی برای فضای بیرون از منزل شما مناسب ترند.آبنما سنگی ، آبنمایی است که از آن میتوان برای طراحی فضای داخلی و خارج از منزل ، استفاده کرد.البته این نوع آبنما بیشتر برای فضاهای باز ایده آل است ، زیرا آبنما سنگی ، در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است.

ایران مان، عرضه کننده کلیه ابزارآلات و مصالح ساختمان از شیر حیاط تا چراغ پشت بوم

 

با ما همراه شوید تا شما را با انواع آبنما آشنا کنیم.

در فروشگاه‌های سنگ فروشی انواع آبنما وجود دارد که می‌توانید با توجه به کاربرد و همچنین با توجه به شکل و اندازه و جنس برای خانه خود باید انتخاب کنید.

 

 

ایران مان، عرضه کننده کلیه ابزارآلات و مصالح ساختمان از شیر حیاط تا چراغ پشت بوم

 

وقتی آبنما سنگی را در حیاط و یا باغ خود نصب می کنید ، از مزایای بیشماری بهره مند می شوید.آنها آرامش بخش و به راحتی ساخته می شوند.آنها به خوبی با طیف وسیعی از مناظر و طرح ها سازگار هستند.

هنگام طراحی باغ ، شما به دنبال زیبایی و آرامش هستید.نصب آبنما سنگی ، یک راه حل عالی برای جمع کردن این دو عنصر اساسی کنار هم است ، مخصوصا اگر فضای کمی در دسترس باشد.

وقتی می گوییم آبنمای سنگی ماندگاری بالایی دارد ، به این معنا نیست که به بازرسی و مراقبت نیاز ندارد.برای محافظت از آبنما سنگی خود و اطمینان از ماندگاری آن در سال های بعدی ، در فصل زمستان حتماً آن را تخلیه کنید ، سپس پمپ و هر سیم کشی دیگر را درون آن بیاورید.این باعث افزایش عمر آبنما شما می شود.

 

نکات اساسی در مورد مراقبت از آبنما سنگی

تمیز کردن و مراقبت از انواع آبنما مثل آبنما سنگی و آبنما موزیکال بسیار مهم است.برای اینکه آبنماها مدت طولانی عمر کنند و سالها به درستی کار کنند ، نیاز به مراقبت دارند.

بسته به اندازه و سبک ، آبنماها باید هر یک تا سه ماه تمیز شوند تا از ایجاد جلبک ها در درون آنها جلوگیری شود.آبنماهای بزرگتر را میتوان کمتر از یک بار یا دو بار در هر فصل از سال تمیز کرد.آبنماهای سنگی نیز نیاز به تمیز کردن دارند ، این شامل جدا کردن پمپ و تمیز کردن داخل آن است ، چون ایجاد جلبک ها می تواند پمپ را مسدود کند.امن ترین راه برای تمیز کردن آبنما سنگی در فضای باز ، استفاده از یک برس تمیز کننده ، مواد شوینده و آب گرم است.

 

تعمیر و نگهداری پمپ

پمپ در اصل قلب آبنما است.اجازه ندهید که پمپ شما خشک شود.اطمینان حاصل کنید که پمپ هنگام کار کاملاً در آب فرو رفته است تا از آسیب موتور جلوگیری شود.خاموش و روشن کردن مکرر آبنما ، برای پمپ خوب نیست و باید از آن جلوگیری کرد.اگر شما برای مدت زمان طولانی از شهر خارج می شوید ، حتماً پمپ خود را جدا کنید ، مگر اینکه یک واحد پر کننده خودکار نصب شده باشد.

 

جلوگیری از ایجاد جلبک

جلبک ها در نور روشن سریع رشد می کنند ، بنابراین ایده خوبی است تا آبنمای سنگی در سایه باشد.جدا از این ، تغییر آب در چشمه در هر ماه به کاهش رشد جلبک ها کمک می کند.تمیز کردن با سفید کننده ، آب لیمو یا سرکه نیز می تواند به جلوگیری از رشد جلبک کمک کند.

 

                                                                            سفارش و خرید لوازم، ابزارآلات و مصالح ساختمانی

برای خرید آبنما، با بهترین کیفت و قیمت مناسب از ایران‌مان اینجا را کلیک کنید.

علاوه بر آبنما، ایران‌مان، تمامی لوازم، ابزارآلات و مصالح ساختمانی از شیر حیاط تا چراغ پشت بوم  و هر آنچه برای ساخت و ساز به آن نیاز دارید. را به شما عرضه خواهد کرد.

نظر خود را بنویسید