RSS پست‎های وبلاگ "1401" "آذر"

بازار مصالح ساختمانی در زمستان 1401

رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی تهران با بیان اینکه برودت هوا باعث کاهش فعالیت در بخش ساخت و ساز و کاهش قیمت برخی مصالح می‌شود، گفت که قیمت‌ها در بازار مصالح ساختمانی افزایش نیافته است.

اصول لوله کشی ساختمان+آنچه نمی دانیم؟!

در ساختمان ها سیستم لوله کشی از اهمیت زیادی برخودار است و به همین دلیل لازم است بر اساس اصول و استاندارد های مشخص شده انجام شود، رعایت استاندارد های لوله کشی می تواند بر کیفیت آب تاثیر گذار باشد.

معرفی برند نیوفلکس

یکی از مهم ترین بخش های صنعت ساختمان، لوله کشی است. مسلما اگر یک بار هم برای انجام لوله کشی ساختمان اقدام کرده باشید برایتان پیش آمده که چه برندی استفاده کنید که از نظر سهولت نصب و همچنین قیمت، اقتصادی تر باشد.

راهنمای خرید شیر روشویی 2023

مسلما در حال حاضر که می خواهید این مقاله را بخوانید شاید کلی مطلب خوانده باشید و شاید هم به جواب سوال تان نرسیده باشید و به دنبال راهنمایی میگردید  که به  جواب تمام سوالات خود برسید، پیشنهادایران مان به شما این است برای دقایقی هم شده وقت خود را برای خواندن این راهنمای خرید روشویی بگذاریدتا بهترین خرید را انجام دهید.

انواع سیفون فاضلاب

تا به امروز احتمالا کلی مقاله در مورد خرید سیفون یا انواع سیفون واینکه چه برندی خریداری کنید ، تا از شر بوی بد و حشرات هنگام تبخیر یا خشک شدن آب داخل سیفون در امان باشید مطالبی خوانده باشید و به نتیجه نرسید پیشنهاد میکنم این مقاله را بخوانید تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

بهترین لوله برای لوله کشی ساختمان 1401

احتمالا هنگام خرید لوله برایتان همیشه سوال شده است چه لوله با چه متریالی خریداری کنید که بعد از نصب دیگر دچار مشکل نشوید مخصوصا وقتی در حال ساخت خانه یا تعمیر هستید اگر در انتخاب جنس لوله اشتباه کنید مسلما با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد.