دوش حمام

می‌توان گفت اصلی ترین رکن در دکوراسیون حمام، دوش است! انواع دوش حمام را می‌توانید با توجه به بودجه، علایق و اندازه حمام یک دوش مناسب انتخاب کنید. دوش‌های موجود در بازار در انواع مختلفی ارائه می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم انواع دوش حمام را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به خواسته‌های خود، بودجه و فضای حمام تان بهترین را انتخاب خود را داشته باشید.

 

ایران مان، عرضه کننده کلیه ابزارآلات و مصالح ساختمان از شیر حیاط تا چراغ پشت بوم

با ما همراه شوید تا شما را با انواع دوش حمام آشنا کنیم.

در فروشگاه‌های مصالح ساختمانی انواع دوش حمام وجود دارد که می‌توانید با توجه به کاربرد و همچنین با توجه به نوع و جنس  مورد نیاز برای خانه خود باید انتخاب کنید.

 

انواع سر دوش حمام

 

بعد از یک روز خسته کننده هیچ چیز به اندازه یک دوش آرامش بخش نیست. باشد.مهم نیست که حمام شما چقدر لوکس باشد، در نهایت نوع سر دوش حمام شماست که تصمیم می‌گیرد آب را برای دوش شما چطور تحویل بگیرید! سرهای دوش بر کیفیت نوع دوش شما بیفزاید. به همین دلیل، انواع مختلفی از سرهای دوش برای انتخاب وجود دارد.

انواع سر دوش که براساس طرح و عملکرد آن در بازار موجود است. از بین سرهای دوش با فشار بالا گرفته تا سر دوش نگهدارنده، مدلهای زیادی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. انتخاب شما لازم نیست که گران ترین سردوش باشد، در واقع، علم دوش معمولی به ندرت گرانترین چیزهایی هستند که در حمام خود خواهید داشت. با این حال، انتخاب علم دوش که با انجام تحقیقات انتخاب شده باشد برای شما بهتر خواهد کرد.

اگرچه همه سر دوش‌ها آب را آزاد می‌کنند، اما همه سر دوش‌ها یکسان آب را آزاد نمی‌کنند. هرکدام در یک بخش خاص، قدرت خود را دارند که بقیه را ضرب و شتم می‌کنند. برای اینکه نیاز خود را برآورده کنید، باید در مورد انواع سرهای حمام و آنچه از هرکدام انتظار دارید تحقیق کنید.

 

جدول انواع سر دوش حمام

1 نوع سر دوش اسپری تک
2 سر دوش دو نفره
3 سر دوش چند منظوره
4 سر دوش باران
5 دوش کوه سقف
6 سر دوش دستی
7 سر دوش فشار آب کم
8 پانل‌های دوش
9 نوار کشویینوع پیشانی
10 سرهای دوش RV

راهنمای خرید انواع دوش حمام

 

در این مقاله با چند نوع مختلف دوش حمام آشنا می‌شوید. ما تحقیقات گسترده ای انجام دادیم و راهنمای خرید نهایی دوش حمام را با ما تجربه کنید. بنابراین با خواندن این مقاله انتخاب خرید خود را بسیار ساده تر می‌کند.

 

راهنمای خرید انواع دوش حمام

 

در اینجا مهمترین مواردی که باید هنگام خرید دوش حمام به یاد داشته باشید اشاره شده است:

راهنمای خرید دوش حمام

  • از پیش ساخته یا سفارشی
  • دوش برقی / شکل و سبک دوش
  • دوش محوطه مستطیل
  • دوش محوطه خمیده
  • دوش محوطه زاویه دار
  • دوش محوطه گوشه
  • دوش یک نفره / طراحی دوش حمام
  • دوش باران در معرض
  • دوش بدن / دوش آبشار
  • مواد دوش حمام(کاشی / سنگ / فایبر گلاس)
  • رنگ و دوش حمام حمام / ابعاد دوش حمام
  • روشنایی LED / طراحی کلی حمام
  • هزینه و بودجه

دوش حمام از پیش ساخته

اگر بودجه کم است بهترین گزینه دوش‌های از پیش ساخته شده است. جنس این نوع دوش‌ها بیشتر از نوع فایبرگلاس و یا مواد مصنوعی دیگری است. دوش‌های از پیش ساخته شامل: پانل‌های دیواری، قفسه‌ها، میله‌های چنگ زدن، پایه دوش و موارد دیگر است. از مزایای دوش‌های ساخته شده قبلی می‌توان به قیمت نسبتاً پایین آن‌ها، سهولت در نصب اشاره کرد. شما می‌توانید متناسب با فضای موجود در اختیار یکی از دوش‌ها از پیش ساخته را انتخاب نمایید.

دوش حمام سفارشی

دوش حمام سفارشی معمولابا محیط سازگارتر و ماندگاری طولانی تری دارد. همچنین ارزش خانه شما را بالاتر می‌برد. همانطور که از نام آن پیداست، یک حمام اختصاصی از ابتدا در حمام شما ساخته شده است. این بی نظیر است و به منظور پاسخگویی به نیازها و ترجیحات خاص شما طراحی شده است. بنابراین، گزینه‌های شما برای دوش سفارشی تقریباً بی پایان است؛ و شما می‌توانید از گزینه‌های گوناگونی برای ایجاد دوش حمام استفاده کنید که متفاوت از سایرین باشد.

 

 

نکته منفی: دوش حمام سفارشی این است که علاوه بر برچسب قیمت بسیار بالاتر، دوش‌های سفارشی یک پروژه بسیار دشوار هستند. بنابراین برای انجام این کار برای آن‌ها یک پیمانکار حرفه ای را استخدام کنید.

انواع دوش حمام

گلچینی از انواع دوش حمام لوکس و مدل جدید که بسیار زیبا و مدرن می‌باشند را در اینجا قرار داده ایم:

  • دوش حمام ثابت / دوش حمام باران ساز
  • دوش دستی / دوش سقفی

دوش حمام ماساژور / دوش حمام نور افشان

 

                                                                            سفارش و خرید لوازم، ابزارآلات و مصالح ساختمانی

برای خرید دوش حمام ، با بهترین کیفت و قیمت مناسب از ایران‌مان اینجا را کلیک کنید.

علاوه بر دوش حمام، ایران‌مان، تمامی لوازم، ابزارآلات و مصالح ساختمانی از شیر حیاط تا چراغ پشت بوم  و هر آنچه برای ساخت و ساز به آن نیاز دارید. را به شما عرضه خواهد کرد.

نظر خود را بنویسید