چسب یو پی وی سی

ایران مان، عرضه کننده کلیه ابزارآلات و مصالح ساختمان از شیر حیاط تا چراغ پشت بوم

محلول UPVC :

در حال حاضر کاربرد UPVC در درب و پنجره، کابینت ها، در های ضد سرقت، روکش و موارد دیگر بسیار مورد توجه واقع شده است و کاربرد زیادی دارد. به همین دلیل ثابت بودن رنگ و پاکیزه کردن سطح آنها بسیار مهم است که این امر باعث ساخت محلول های UPVC جهت پاک کردن سطح شده است.

چسب UPVC :

نصب کردن و همچنین تعمیر کردن لوله و قطعات UPVC نیز نیاز به چسب های به خصوصی دارد. این چسب ها همچنین جهت چسبیده شدن در و پنجره ۲ جداره UPVC بکار برده میشود.

چسب و محلول UPVC امروزه به دلیل مزایایی که دارند بسیار مورد توجه واقع شده اند. در این مطلب نیز میخواهیم شما را با مزایای محلول و چسب هایUPVC آشنا کنیم.

مزایای محلول های UPVC :

محلول های UPVC سبب برق افتادن، پاکیزه شدن و کشتن میکروب های روی سطح UPVC میشوند و میتوان از آنها برای پارکت ها، در و پنجره UPVC، مبل و کابینت UPVC، لوله و قطعات UPVC استفاده کرد و از مزایای آنها بهره مند شد. از مزایای این محلول ها میتوان به ثابت ماندن رنگ سطح مورد نظر و همچنین رفع لک و آلودگی اشاره کرد. علاوه بر این دو مزیت محلول UPVC باعث درخشش بیشتر سطح نیز میشود.

مزایای چسب UPVC :

چسب لوله UPVC بسیار پر مصرف است و جهت تعمیرات و نصب کردن لوله هوی UPVC بکاربرده میشوند. چسب های UPVC با توجه به کارخانه سازنده دارای انواع و استانداردهای گوناگونی هستند و در درجه کیفی متفاوت ارائه میشوند. مارک های معتبر و با کیفیت آنها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است و به دلیل نرمی و انعطاف زیاد استفاده از آنها خیلی آسان است. از مزایای چسب های UPVC این است که بعد از اینکه کاملا خشک میشوند دچار ترک خوردگی نمیشوند و می توان از آنها برای سطح های گوناگون بعد از رنگ کردن استفاده کرد. این چسب ها همچنین ضد آب و رطوبت هستند و در مقابل نور خورشید بسیار مقاوم هستند.

منبع: پیکاتک

سفارش و خرید لوازم، ابزارآلات و مصالح ساختمانی

برای خرید چسب یو پی وی سی، با بهترین کیفت و قیمت مناسب از ایران‌مان اینجا را کلیک کنید.

علاوه بر چسب یو پی وی سی، ایران‌مان، تمامی لوازم، ابزارآلات و مصالح ساختمانی از شیر حیاط تا چراغ پشت بوم  و هر آنچه برای ساخت و ساز به آن نیاز دارید. را به شما عرضه خواهد کرد.

با مراجعه مستمر به وب سایت ایران‌مان، می توانید از قیمت روز تمامی لوازم، ابزارآلات و مصالح ساختمانی باخبر شوید.

نظر خود را بنویسید